الموديل سارة حلمي : ايه سعد حبيتي علمتني ازاي اكون موديل

كتبت سماح السيد ـ
وتقول الموديل سارة حلمي :
اسمي سارة شهرتي سارة حلمي انا عندي ٢٠ سنه من بنها
كيف بدات العمل كموديل
ج. بصراحه انا كنت بدور ع تي حاجه توصلني للتمثيل بس ملقتش غير اني اكون موديل في دخلت المجال بس حبيته جدا بصراحه واتمني اني انجح فيه وافيده واستفتد منه
ما اهم اعمالك كموديل
ج. الميك اب بحب جدا لوكات الميك اب  ودايما حاسه انها مهمه جدا لاي بنت او عروسه
ما اهم الاعلانات التي قدمتيها؟
لسه مش عملت اعلانات بس نفسي ابقي موديل اعلانات واعمل اعلانات لبرندات عالميه
هل لديك الحلام وطموحات ان تصبحي ممثلة او فنانة ام مكتفيه بالعمل موديل؟ ج. بحلم اكون ممثله مشهورة وهبقا بآذن الله الموصوع صعب بس انا بحاول
ما اهم المعوقات التي تصادفك كوديل؟
ج. طبعا اني اقابل شخص ويفهمني غلط  والمجال ده بجد فيه الحلو وفيه الوحش
ما اهم هوايتك مع العمل كموديل؟ 
ج. الغني بحب اغني بيقولوا صوتي حلو بس انا مش حابه ادخل فيه دلوقتي محتاجه اركز في حاجه واحده عشان اوصل للي محتجاه
على اي ساسا تختارين ملابسك الموضة ام الثمن الكبير ام ماذا
 ج. لا انا بختار الحاجه اللي حلوة عليا حتي لو مش غاليه او موضتها قدمت بس اهم حاجه ارتاح فيها وتعجبني
ما اهم المواقف الانسانية التي صادفتك  اثناء عملك ج. كان فيه بنت موديل اسمها ايه سعد مكنتش عارفه اعمل ايه عشان اتعرف بس هي قالتلي اعمل ايه استغربت جدا ان حد لسه ممكن يفيد حد
هل يمكن ان تتجهي للعلام وتقديم البرامج؟ ليه لا ؟ بس مش ناو زي ما قولت لازم اركز في حاجه واحده بس عشان اوصل لحلمي
ما سر نجاح اي موديل؟
ج. حسن المعامله وتكون حابه مهنتها   مش واخداها شغل وفلوس وبس لان  فيه بنات كتير واخداها مهنه مش هوايا
ماذا عن الحب في حياتك؟
 ج.الحب بابنسبالي قرار ولسه مخدتوش

CONVERSATION

1 comments: